Alla inlägg under juni 2008

Av Javier A. Tapia - 10 juni 2008 08:31

träning på guldkotten klockan nio på skolan, men självklart så missa jag bussen!! får ta fem över nio från stan...har inte lust att göra någonting alls egentligen.


PEACE

Av Javier A. Tapia - 9 juni 2008 18:39

Inte så rolig helg faktiskt..

Allt som var så bra. Jag var ut i fredags och parta med kompisar blev lite smått på skojsigt humör och hade jättre roligt!

På lördagen blev det bara chill och var hemma. Sen sitter jag och tittar på SYTYCD avsnitt från USA som har kommit ut, då plötsligt min mamma börjar skrika.. Det hade tydligen ringt. Eftersom mammas skrik var väldigt annorlunda från då hon är arg så pausar jag avsnittet och rusar ner för trappen för att se vad som hänt. Där står mamma med luren i handen och storgråter. Jag fattar ingenting. Så säger hon mitt i allt gråtande att farfar har dött. Pappa förstog inte heller, och när mamma säger det så ser jag hur pappa blir ledsen...jag kramar om pappa och han börjar gråta, som får mig att gråta, för pappa är inte en sån som gråter och för att det är första gången jag ser honom gråta, och nu är det om något allvarligt. Han får några tårar som han sedan torkar bort och blir tyst resten av dagen. Jag och Gabriella grät på ..

Jag tror inte jag förstått det än, känt mig lam och slö sedan det här, mår äckligt dåligt.

Jag är nog mest ledsen över att jag inte har min släkt här i Sverige så jag skulle kunna hälsa på dom och vara med dom dessa dagar dom spenderar i kyrkan och sörjer (katolskt land).


Jaja, hoppas att ni mår bra och tänker på att det är skönt med släktträffar och en massa släkt nära och inte 24 timmar bort, som jag har.


Var rädd om varandra.

PEACE

Ingen dagens

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards