Direktlänk till inlägg 19 oktober 2007

Joey

Av Javier A. Tapia - 19 oktober 2007 13:48

Det var verkligen skönt att skriva lite inatt när jag inte kunde sova. Somna efter att ha hostat ett bra tag.

Tror nog förkylningen verkligen smyger sig på ganska segt.


Idag vakna jag av att pappa skrek att det var lunch! ;) Då kan ni ju gissa vilken tid jag vakna ;) ca 11.30 ;P

Käka något lite lättare. Jag har sedan dess bara tittat på tv. Inget speciellt bra än Ellen DeGeneres. Hon är så skön den tjejen!


Fick ett samtal lite senare, från jobbet. Dom ringde för att fråga om jag ville jobba imorgon! 05.00 - 14.30, visst är det en konstig tid, men skönaste arbetstiden man kan få ;) Iallafall så blir det så. Jag är så illa tvungen att jobba för att få ihop pengar till Chile resan våran familj planerar till i februari:) Träffa släktingar osv. :D räknar med att ha minst 5000:- i fickpengar. Kommer leva ganska bra på det där, med tanke på att deras valuta är lite halvt sämst ;) Bara bra för mig!


JAPPS!


Vid 16.00 så ska jag träna lite, försöka iallafall, för att det fattas några 8:or i min och Lottas koreografi till tävlingen. Så det måste vi sätta. Jag hoppas jag kan träna lite iallafall.

Återkommer om tid till tävlingen;) Är iallafall i Sporthallen, Sundsvall.

Måste städa lite här nu.

Kladdar någon text senare ikväll!

 LÅTEN IDAG : AFASI & Filthy - Samma Person (ALBUM: HOTEL STRESS II, STILL STRESSIN)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Javier A. Tapia - 10 juni 2008 08:31

träning på guldkotten klockan nio på skolan, men självklart så missa jag bussen!! får ta fem över nio från stan...har inte lust att göra någonting alls egentligen.   PEACE ...

Av Javier A. Tapia - 9 juni 2008 18:39

Inte så rolig helg faktiskt.. Allt som var så bra. Jag var ut i fredags och parta med kompisar blev lite smått på skojsigt humör och hade jättre roligt! På lördagen blev det bara chill och var hemma. Sen sitter jag och tittar på SYTYCD avsnitt från U...

Av Javier A. Tapia - 27 maj 2008 20:09

Kom nyss in från lite basket i nacksta. Det gick riktigt bra faktiskt, skoj och varmt :) Nu ska jag chilla framför datorn med Lotta tittar på sitt Gossip Girl...gillar absolut inte den serien, BLÄ!   PEACE ...

Av Javier A. Tapia - 25 maj 2008 22:25

Bestämde mig efter många om och men att dra mig utåt i det vackra vädret som vi lyckades få idag. Blev lite sent men jag kunde inte motstå att komma ut lite. Så jag ladda med soft musik och började min vandring mot nacksta :) SKÖÖNT!  Nu hoppas jag a...

Av Javier A. Tapia - 25 maj 2008 01:53

misströsta inte!   Lämnar en film för att visa er en av mina favorit koreografer ;) ...

Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards