Alla inlägg under oktober 2007

Av Javier A. Tapia - 21 oktober 2007 18:25

...jag skrev inget igår på kvällen.

Anledning:

För att jag var hur slut som helst. Jag satt vid tv'n hos Lotta och nicka till lite då och då, mina ögon gick i kors och jag försökte röra på mig så mycket som möjligt för att inte somna. Till slut orka jag vara vaken ett tag till innan vi skulle åka och hämta Frida(Lottas syster) på sporthallen, efter hennes match i innebandy, som var i  umeå. Dom kom hem ganska sent, vi åkte in till stan vid halv elva, elva. och var hemma ganska sent, eftersom vi vänta ett bra tag innan deras buss *arriva.


Väl hemma så slänger jag mig ner i sängen, tittar lite på tv och SLOCKNAR! :)

Samma för Lotta, hon slockna före mig så klart.

THAT's why I didn't wrote yesterday!


Inte nog med att jag vakna trött imorse så är jag grymt förkyld, hostar och har mig. När jag blir förkyld så hostar inte jag :P Jag blir bara snuvig, men tydligen skulle det inte vara så nu. Så nu mår jag inte bra. Tveksamt om jag ska på skolan imorgon och ha Programmering, vi får se hur jag mår.

Sitter och halv nickar lite här nu =)

Men ska inte sova än!


Jag har faktiskt precis kommit in. Var och dansa lite med gruppen, vi ska nämligen tävla nästa helg och behövde finslipa på grejer osv. :)

Det gick väl ganska bra, om man bortser från att jag är förkyld. Vi fick mycket gjort på 2 timmar. Jag och Lotta stanna och träna lite extra på våran par, så vi inte glömmer den till nästa helg. För Lotta bor ju sthlm och inte så lätt att träna tillsammans då :P

Jag kom hem och maten väntade. På menyn stod det: "LAX med citronsås och kokt potatis" MYCKET GOTT, pappa borde bli kock igen ;)


Aja, nu sitter jag och chillar lite, vet inte vad som händer, blir väl dyka ner i sängen lite senare eller maybe ringa min Lotita! v


* Arraiva = Arrive [ARRAJVA]

Dagens Låt: Mary J Blige - Enough Crying

=(

Av Javier A. Tapia - 20 oktober 2007 16:19

Hej!

Har inte så mycket att skriva mer än att jag jobbat idag från 05.00 till 14.30.  Flöt på väldigt bra.

Nu är jag hemma och jag möts såklart av en otrevlig stämning..massa skit hela tiden.

Jag ska hoppa in i duschen nu, så jag kan dra mig till Lotta i lugn och ro.


Återkommer senare tonight!


Av Javier A. Tapia - 19 oktober 2007 13:48

Det var verkligen skönt att skriva lite inatt när jag inte kunde sova. Somna efter att ha hostat ett bra tag.

Tror nog förkylningen verkligen smyger sig på ganska segt.


Idag vakna jag av att pappa skrek att det var lunch! ;) Då kan ni ju gissa vilken tid jag vakna ;) ca 11.30 ;P

Käka något lite lättare. Jag har sedan dess bara tittat på tv. Inget speciellt bra än Ellen DeGeneres. Hon är så skön den tjejen!


Fick ett samtal lite senare, från jobbet. Dom ringde för att fråga om jag ville jobba imorgon! 05.00 - 14.30, visst är det en konstig tid, men skönaste arbetstiden man kan få ;) Iallafall så blir det så. Jag är så illa tvungen att jobba för att få ihop pengar till Chile resan våran familj planerar till i februari:) Träffa släktingar osv. :D räknar med att ha minst 5000:- i fickpengar. Kommer leva ganska bra på det där, med tanke på att deras valuta är lite halvt sämst ;) Bara bra för mig!


JAPPS!


Vid 16.00 så ska jag träna lite, försöka iallafall, för att det fattas några 8:or i min och Lottas koreografi till tävlingen. Så det måste vi sätta. Jag hoppas jag kan träna lite iallafall.

Återkommer om tid till tävlingen;) Är iallafall i Sporthallen, Sundsvall.

Måste städa lite här nu.

Kladdar någon text senare ikväll!

 LÅTEN IDAG : AFASI & Filthy - Samma Person (ALBUM: HOTEL STRESS II, STILL STRESSIN)


Av Javier A. Tapia - 19 oktober 2007 01:25

Sitter här i mörkret och kan inte sova!

Sms:a min Lotta för ett tag sedan och skulle se om hon sov, och det gjorde hon...ville prata lite bara, men ändå dumt gjort av mig att störa henne när hon går i skolan imorgon (idag).


Jag vet inte vad det är. Har varit ganska dålig den senaste månaden. Humörsvängningar, skakis, vissa gånger så får jag jätte hög puls som om jag sprungit ett marathon, jag har börjat tappat JÄTTE mycket hår, nästan så man inte vågar ställa sig i duschen, för när jag torkar håret med handduken, så är det typ svart täckt med håret mitt.. JAG VET INTE VAD DET ÄR!

Har börjat hosta konstigt också..som om det åker ner saliv i luftstrupen.

Sen flyger det en massa tanka genom huvet, som jag inte ens vet vad det handlar om...


aja, ska se om jag kan somna om nu :S

hej!

Av Javier A. Tapia - 18 oktober 2007 20:14

...och är fett trött! Kroppen hänger inte med, inte kunnat käka sedan igår vid 22! Käkade första gången idag klockan halv 6.


Har iallafall varit och tränat lite med gruppen inför tävlingen nästa lördag (27 oktober). Då händer det grejer! Vi ska äga ;)


Samt paren med Lotta! Den går inte att slå iallafall ;) eller det får vi väl se då! Om ni kommer ;) SUNDSVALLS Sporthall! 11.00 ;)


Sitter med halsbränna nu och riktigt slö, kanske återkommer med något senare!

Puss hej!

Av Javier A. Tapia - 17 oktober 2007 22:30

Shiat! Kom hem för en timme sen ungefär och är HELT SLUT!

Varit ute i Timrå och dansat streetdance med en kille som heter Willson(mer känd från floorfiller). Vi dansar till låten Chris Brown - Wall-To-Wall som jag hade som dagens låt igår ;). DEN ÄR SÅ SKÖN! Både låten och dansen alltså ;)


Helt slut och sitter nu och softar vid datorn lite innan jag begär mig till sängen.

Älskar Lotta v

Sov sött!

Av Javier A. Tapia - 17 oktober 2007 17:50

Shyyt! Vakna riktigt sent idag :S När jag tittar på klockan så är den 12.30

Jag hoppa upp ur sängen och märker att jag inte mår så bra..allt bara snurrar och jag kunde inte svälja. Kändes som om jag hade ett sandpapper i halsen. Tror jag börjar bli förkyld. Det jobbiga är bara att det brukar komma som en bomb, inte att det smyger sig på såhär. Jag hoppas det är något litet bara och inte så stort :/


Sitter och snackar med min älsklis nu PUSS PÅ DIG!


Har inget mer att säga, kanske ska dra ner på ICA eller gå ut något sen, eftersom jag bara suttit vid TV:n idag.

PEJZ!


LÅTEN IDAG: Snook - Jag Gör Min Grej.mp3

<3

Av Javier A. Tapia - 16 oktober 2007 23:09

Måste bara skriva att jag älskar min LOTTA!! <3<3<3<3<3

Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards