Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Javier A. Tapia - 21 januari 2008 21:51

Nu ska jag ringa my heart och sleepa!


GODNATT

Av Javier A. Tapia - 21 januari 2008 17:11

Hahaha! Hade inge vettigare rubrik, så det blev "Jisses" lät lite roligt för jag såg det på tv för någon sekund sedan ;D


Jaa...resfebern har börjat verka, i think(?) Inatt så drömde jag något om resan, men kan inte minnas riktigt vad det var. En väska var iallafall inblandad.

Den här resan börjar redan verka i vardagen märker jag. Mycket stress och "den tröjan ska du ha till chile, använd någon annan!" "Kom ihåg att du måste ha byxor till chile så du inte använder dom när du ska träna" osv osv :)


Ja, annat har väl inte hänt idag, mer än att jag varit på skolan och balettat FETT MYCKET! Så mina vader är stenhårda och pulserar...närå inte så värst, men dom är ömma. Balett är roligt och väldigt nyttigt, så sitt inte och tänk  att jag är bög för jag dansar balett. Om man vill vara bra och satsa inom dans så behövs baletten, PUNKT SLUT!


Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag sätta mig och rita/skissa lite och sedan klockan 20.00 blir det outsiders.


PEACE!


Dagen GANGSTA låt: Guilty Simpson - Getting Bitches

Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards