Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Javier A. Tapia - 23 januari 2008 14:43

Ja, nu är det onsdag och det är inte så långt kvar tills vi drar ner till Sydamerika! :)

Dock lite dåligt ändå, lämnar mitt hjärta hemma i sthlm alldeles ensam, kommer sakna henne. Har varit borta från henna sedan 3 januari och nu ska jag ner till henne på "blixtvisit" på fredag till måndag innan jag åker. Sen lämnar jag henne igen i en månad till sportlovet, men då stannar jag kvar isthlm med henne iallafall några dagar :) Jag kommer hem 3:e eller 4:e mars.


Hela denna resa börja kännas i krokarna, alla stressar i huset och har sig...

Själv så drömde jag en mardröm natten till igår om något med denna resa, men vet inte var det var..en väska var iallafall inblandad.(som jag nämnt i tidigare inlägg)


Men men, idag är det väl lite slött, sov över plus att jag känner mig ganska deppig på något vänster. Ska nog sätta mig vid Tv:n eller titta på en film, inte säker ännu. Jag får ta och överväga med mig själv ett tag.


Min älskling som är i sthlm, saknar jag förbannat mycket, inte sett henne på ett tag nu :( Men snart träffas vi älskling! På fredag!

Älskar dig (L)

Sköt om er allihopa och ta vara på dagen, kom ihåg att idag kan vara din sista.

PEACE
Dagens Låt är en riktigt gammal go'bit, när RnB var som BÄST!: Billy Paul - Me and Mrs. Jones



Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards