Alla inlägg den 9 april 2008

Av Javier A. Tapia - 9 april 2008 23:12

SHUUUU! sista inlägget för idag ! Suttit hemma och degat hela dagen var ut en sväng med pappa och försökte hjälpa honom att handla med gick inte så bra att bära för mina ben bar inte mig :P

 Jag har hittat fetaste grejen till våran LÅT som vi ska ha på slutet som fattas, men låten var ganska svårfångad. Men precis när jag börja ge upp så visade det sig att det var någon annan som sjung låten, och gissa vad? Jag hittade den, men självklart så skulle en segis ha låten så jag måste vänta i ca 4 timmar innan den är hemma :S

Men nu ska jag lägga mig

Saknar Lottar Puss älskar dig!


PEACEOUT!

Av Javier A. Tapia - 9 april 2008 18:13

Som rubriken lyder! Rösta på min lilla omröstning på höger sida under bilden. Skulle vara skojsigt om man hade ork att välja något alternativ...det kan väl inte bara vara 4 pers som läser denna blogg....




...eller??

Av Javier A. Tapia - 9 april 2008 18:06

Min mamma är inget att ha hon bara gnäller, någon som vill ha henne?


Var och hämtade pappas ljudkort förut eftersom det hade pajat. Nu har han fått ett nytt som jag lät han själv sätta i datorn, och jag undrar hur det kommer gå :P ^^


Mixen FUCKAR UPP SIG!! Får inte till rösten på slutet..ska låta den vara för resten av dagen så jag inte blir ännu mer förbannad än vad jag är.


PEACEOUT

Av Javier A. Tapia - 9 april 2008 13:17

Det är förj*vla varmt just nu...svettas som en APA! Plus att det är fult väder! Hatar snö, hatar att det snöar i april, fucking bajs klimat!


Ja, jag tänkte att jag skulle vakna klockan 10-11 snåret när jag la mig nu vid 08.30, men det blev inte så...har nyss klivit upp ur sängen, men det var skönt ska jag säga, min ljumskar är dock inte så pigga ännu, gör fortfarande förbannat ont. Vill att det ska gå över så fort så möjligt, så jag kan vara med imorgon  på lektionen.


Jaja, är man dansare får man vara med om sånt här.


Vet inte vad som väntar idag eftersom jag är sjuk, men vi får väl se...

Såhär ser det ut utanför mitt fönster.


PEACEOUT


Dagens Låt: Joell Ortiz - Latino (Feat. La Bruja)



Av Javier A. Tapia - 9 april 2008 07:12

Missade bussen, jag tror jag ger upp och stannar hemma istället. Måste ändå mixa färdigt låten som vi ska ha till projektarbetet. Ska förvränga Gabriellas röst i Reason och Atomix VirtualDJ, men FÖRST måste jag se hur dessa program ska hanteras :P

Peace n' love


Återkommer senare med update om det är så att jag har något intressant att skriva...;)

Av Javier A. Tapia - 9 april 2008 06:50

Somnade sent och hade fett ont i ljumskarna..och inatt snurra jag runt som aldrig förr. Nu ska jag ändå göra mig klar för skolan fast sja inte vara med att dansa. Blir en chill dag hoppas jag. Däremot efter första lektionen kanske jag ska träna med Freja och Emlelie på vårat projektarbete, får se hur det går, kan inte röra mig så värst mycket just nu.

Samt att jag har feber, så allt känns tungt nu.

Aja måste borsta tänderna, min buss går 07.01


PEACEOUT!

Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards