Alla inlägg den 16 april 2008

Av Javier A. Tapia - 16 april 2008 11:05

Hejsan hoppsan!


Har glömt att skriva på ett tag :P Blivit lite jobbigt nu när jag hade solokompositions uppgiften, det blev lite stressigt med den ;P men klara det till slut, och visningen av den gick också bra !


Ja...annars har det väl inte blivit så mycket mer än att jag gått i skolan. Där det har pratats om studentfesterna som kommer..jag har blivit tvingad till nästa fest som är i slutet av denna månad. :D Längtar faktiskt! Nu i helgen då jag var på fest så kändes det som om jag inte haft det Så roligt på ett bra tag, måste vara ärlig och säga att jag inte haft så roligt sen jag var i Chile :). Jaja, det var väl allt.


JUSTE! Jag vet att jag lovat bilder från i lördags, men jag har inte orkat fixa in dom på datorn. Det blir snart, iallafall denna vecka hoppas jag :) we'll see! Kanske kommer upp med bilder från sthlm till helgen, drar väl in ett inlägg därifrån också, får jag hoppas:D


PEACE n' LUV

Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards