Alla inlägg den 4 november 2007

Av Javier A. Tapia - 4 november 2007 17:26

Ja! Jag vet! Det är ett tag sedan jag skrev. Men det är så att jag haft min Lotta hemma hela veckan och chillat med henne. Vi har tittat på film, varit på Laserdome på nya Gokart Center, med en massa polers. Sen har vi slappat, vi har varit och hjälpt min syster med en massa tjafs mot henne..sen har vi ju skjutsat runt en massa också, eftersom Lottis tog KÖRKORT i torsdags :)

Jag har tittat in här lite då och då, och sett att folk håller koll ifall jag skriver något nytt, och det är faktistk ganska värmande att ni är intresserade! :)


Iallafall så har jag inte gjort så mycket mer med Lotta, vi har som sagt bara chillat framför en film eller olika TV program. Man vill inte göra så mycket mer än att ta det lugnt när personen man älskar mest är på besök :)


Denna vecka lider mot sitt slut och jag har nu blivit OFFICIELL elev på estet programmet i Timrå Gymnasium. Så nu går jag i ES3 med inriktning DANS :)

Mitt program heter typ: "estisk linje med inriktning dans uppbyggnad från datateknik" DEN NI!! DET ÄR MIN EGNA LINJE! :) DE NI!

Men jag kommer säkert ha mera att skriva efter första dagen, OM det blir imorgon annars är det på tisdag.

Jag har prov imorgon på VÄSTERMALM i programmering praktiska, sen har jag teorin på torsdag...


Men jag återkommer imorgon! Måste verkligen plugga in det sista :)

 Hoppas ni inte sviker mig för mitt lilla uppehåll!

Tacksam för kommentarer lite då och då ;)

PEACE!

Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards