Alla inlägg den 8 november 2007

Av Javier A. Tapia - 8 november 2007 16:06

Trött som aldrig förr tror jag. :P Har varit på västermalm idag och gjort ett praktiskt prov i programmering som gick SKIT! Men jag sa till läraren att jag ville fixa det på något sett. Han lät väldigt positiv till det och han vet nu att jag går ute i Timrå.


Timrå idag också! :) Efter provet alltså.

Jag åkte iväg från västermalm vid ca 11, och tänkte att jag skulle hinna med bussen och då missa jag den bussen från granloholm in till stan och jag missade timrå bussen inne i stan :(. Jag åkte in till stan och tittade om det gick någon fler buss inom senaste halvtimmen, och det gjorde det, men den tajma inte andra bussen ute i Timrå, så jag hoppades på att pappa var hemma för att kunna skjutsa mig dit.


Jag kom fram och bytte om, väntade i ca 10 minuter sen var våran lektion igång. Vi hade Camilla för att Anne är i Finland med sin dansgrupp hon tränar, som deltar i en tävling där. Men vi sattes i arbete och började med att titta på en dans ur baletten "Carmen". Vi ska dansa dansen då det är militärer eller vad det är. Och kaptenen är i bråk med någon av sina lärlingar, eller vad man ska kalla det. Men dom dansar tillsammans och i slutet blir kaptenen sur på honom och  puttar honom.

 Så vi ska göra den dansen, den är inte så komplicerad om man tänker "steg-steg-steg", tänker man tekniken blir det helt annat :). Dock så är jag inte så HIGH på balett, så jag får lära mig lite själv och  fråga andra i klassen hur man ska göra. För att inte tala om uppvärmningen vid stången, så var jag helt slut.


Sen var dagen slut! Och nu sitter jag här :) skönt att vila lite nu, dock blir det inte så mycket vila, ska skriva klart det lilla som fattas på mitt arbete, sen ska jag skicka in den till läraren :)

PEACE

Dagens Låt: Clinton Sparks - ROC Cafe


Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards