Alla inlägg den 7 november 2007

Av Javier A. Tapia - 7 november 2007 16:30

...är tre ord jag använder ganska ofta! :)


Det är sant, men var inte därför jag skrev det som rubrik. Jag har ju glömt skriva dagens låtar två gånger! Det är illa, återkommer med dom efter jag skrivit lite.


Idag 2007-11-07:

Jag vakna ganska tidigt idag, närmare bestämt 7 o'clock! Gjorde mig klar innan skolan, läste programmerings bokens sammanfattning lite snabbt och drog till bussen. Jag kommer fram till salen PRECIS när läraren ska dra igen dörren och jag fick en där-hade-du-tur min. Satte mig och kände hur pulsen ökade, riktigt nervös var jag. Fick papperet och första sidan fanns det frågor jag gick igenom innan jag drog till bussen. Såklart så låter jag dom frågorna vara tills vidare, eftersom jag glömt det redan, och skriver igenom hela provet. På två frågor så chansa jag lite. För full poäng skulle man skriva 3 resepktive 2 svar.


Den första sidan ploppa upp i mitt huve och jag skrev in svaren där också. Så jag hoppas det gick bra, eller det måste ha gått bra eftersom jag inte tveka så mycket. satt dock 40 min, medans andra blev klara på 15. Men jag behöver tid för att "relaxa" lite :).

När jag skrivit klart svaren så ger jag läraren papperet och går. Drar mig vidare hemmåt och ringer till pappa för att dra till Timrå.

Träffade syon på Timrå gymnasium och satte upp mitt unika schema. Så nu har jag ÄNTLIGEN börjat! Imorgon är det första dagen och jag inleder dagen med Klassisk Balett :) Jag VET att ni tänker "Värsta gayen som håller på med balett". Men en sak ska jag säga er. Vill man dansa och verkligen hålla på med det så är balett grunden till ALLT inom dans. Så jag gör det bara för mitt eget bästa!


Men nu är det färdig skrivet här, måste sätta mig och skriva lite "nu, då och sen" arbete :)

 Dagens låt: 4:e November-> Earth Wind and Fire - September ;), 7:e November -> Grandmaster Flash - The Message och IDAG -> Robin Thicke - Lonely World






PEACE!

Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards