Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Grattis!

Av Javier A. Tapia - 13 april 2008 15:22

Grattis mamsen som fyller år idag!!


Igår var jag ju ut med timmy jeppe och olli. Fett soft kväll:) Kartan gick upp i rök som en kinapuff man tände på när man firade nyår som 8:a åring!

Hade med mig vodka till 2 groggar, blev typ 50/50 groggar. Sen en hel del öl som sagt var. Mycket att dricka. Vi var kvar hos timmy ganska länge, vi han till om med att se på The Butterfly Effect. MYCKET BRA FILM, vet intehur många gånger jag sett den, men ändå kommer jag inte ihåg slutet :P


Vi drog in till stan vid midnatt och det ångrar jag absolut inte. Då var det drag på BK :) Mycket folk och folk man kände. Hade det jätte trevligt!


Sen la jag in 20:- i blackjack och gick därifrån med 200:- :) det var soft! Har några bilder som jag kan lägga in senare, ska ändå fira mamma idag, lägger upp lite från firandet och lite från igår...det KANSKE blir en youtube film idag med;) ;) ;) vi får se!


Låten jag valt idag är låten jag har valt till mitt solo som jag ska lämna in på tisdag, I hope my teacher likes it.


Dagens Låt -> Natasha Bedingfield - Unwritten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Javier A. Tapia - 10 juni 2008 08:31

träning på guldkotten klockan nio på skolan, men självklart så missa jag bussen!! får ta fem över nio från stan...har inte lust att göra någonting alls egentligen.   PEACE ...

Av Javier A. Tapia - 9 juni 2008 18:39

Inte så rolig helg faktiskt.. Allt som var så bra. Jag var ut i fredags och parta med kompisar blev lite smått på skojsigt humör och hade jättre roligt! På lördagen blev det bara chill och var hemma. Sen sitter jag och tittar på SYTYCD avsnitt från U...

Av Javier A. Tapia - 27 maj 2008 20:09

Kom nyss in från lite basket i nacksta. Det gick riktigt bra faktiskt, skoj och varmt :) Nu ska jag chilla framför datorn med Lotta tittar på sitt Gossip Girl...gillar absolut inte den serien, BLÄ!   PEACE ...

Av Javier A. Tapia - 25 maj 2008 22:25

Bestämde mig efter många om och men att dra mig utåt i det vackra vädret som vi lyckades få idag. Blev lite sent men jag kunde inte motstå att komma ut lite. Så jag ladda med soft musik och började min vandring mot nacksta :) SKÖÖNT!  Nu hoppas jag a...

Av Javier A. Tapia - 25 maj 2008 01:53

misströsta inte!   Lämnar en film för att visa er en av mina favorit koreografer ;) ...

Presentation

Omröstning

Har du någon gång förlorat en familjemedlem som är bosatt i ett annat land?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards